Obsługa klienta

Karen Leland
Ksi─ů┼╝ka Obs┼éuga klienta
Ksi─ů┼╝ka Obs┼éuga klienta
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Z ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö , jak:- zrozumie─ç potrzeby swoich klient├│w stosuj─ůc badania, kwestionariusze oraz grupy zogniskowane,- oceni─ç zaanga┼╝owanie swojej firmy w obs┼éug─Ö klienta oraz jak poprawi─ç stopie┼ä tego zaanga┼╝owania,- przygotowa─ç problemy szkoleniowe dla pracownik├│w w celu doskonalenia obs┼éugi klient├│w,- efektywnie radzi─ç sobie ze zdenerwowanymi klientami i trudnymi sytuacjami,- poprawi─ç umiej─Ötno┼Ť─ç komunikacji stosuj─ůc porady w zakresie j─Özyka cia┼éa, tonu g┼éosu i etykiety telefonicznej,- radzi─ç sobie z konfliktami w┼Ťr├│d wsp├│┼épracownik├│w,- dosta─ç obs┼éug─Ö na jak─ů zas┼éugujesz,- panowa─ç nad stresem.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-7243-025-0, 9788372430250
Wydawnictwo: RM

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö Obs┼éuga klienta? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Ksi─ů┼╝ki, recenzje, og┼éoszenia, spo┼éeczno┼Ť─ç!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje ka┼╝dy wielbiciel ksi─ů┼╝ek. Za┼é├│┼╝ konto i korzystaj w pe┼éni ze wszystkich mo┼╝liwo┼Ťci serwisu.
Zarejestruj si─Ö
{}