Ogilvy o reklamie

David Ogilvy
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Ogilvy o reklamie
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to "najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszechczasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
ISBN: 978-83-60652-22-0, 9788360652220
Wydawnictwo: Studio Emka

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Ogilvy o reklamie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@conniec
2010-10-26
10 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Ogilvy o reklamie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl