Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Dan Schawbel
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym! Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu. (Schawbel i inni, 2009) Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
Data wydania: 2012-02-01
ISBN: 978-83-246-3502-3, 9788324635023
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 262

Autor

Dan Schawbel Dan Schawbel jest partnerem zarządzającym Millennial Branding LLC oraz autorytetem w dziedzinie personal brandingu. Jego blog, PersonalBrandingBlog.com, promowany przez najbardziej liczące się media, takie jak Reuters i Fox Business, został uznany za...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka klasy business

26.06.2012

Po książkę Dana Schawbela sięgnęłam z ogromną ciekawością, jako że jego nazwisko już wcześniej obiło mi się o uszy – właśnie w materii personal brandingu. Dan Schawbel jest autorem bloga PersonalBrandingBlog.com – szeroko promowanego przez media (w tym Reutersa). Jego artykuły pojawiają się w liczących się pismach (m.in. Metro US, New York Times, W... Recenzja książki Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

@Tessiak@Tessiak

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@Tessiak
@Tessiak
2012-06-26
10 /10
Przeczytane Domowa biblioteczka

Cytaty z książki

O nie! Książka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl