Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Dan Schawbel
10 /10
Ocena 10 na 10 mo偶liwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Ksi膮偶ka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Ksi膮偶ka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 mo偶liwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Jako 艣wiadomy konsument dobrze wiesz, 偶e zwykle nie kupujesz jeans贸w, telefon贸w, sprz臋tu RTV, hamburger贸w, tylko logo, kt贸rymi s膮 opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz prac臋 na rachunek kt贸rego艣 z produkt贸w lub us艂ug, zadbaj o sw贸j prywatny marketing. Musisz zrozumie膰, 偶e sam - jako cz艂owiek - tak偶e jeste艣 mark膮, a kt贸偶 mo偶e lepiej od Ciebie wypromowa膰 Twoj膮 osobist膮 mark臋? Przemy艣lane dzia艂anie pozwoli Ci zaj膮膰 najatrakcyjniejsze miejsce na p贸艂ce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczeg贸lnie wymagaj膮cych. Koniec ko艅c贸w, sukces zawsze zale偶y od Ciebie. W obliczu ci膮g艂ych przemian gospodarczych spos贸b, w jaki nale偶y zarz膮dza膰 karier膮, uleg艂 nieodwracalnej zmianie. W przyt艂oczonym wizj膮 bezrobocia 艣wiecie dysponujesz najwi臋kszym atutem - sob膮 samym! Tworzenie osobistej marki polega na ods艂oni臋ciu swojej prawdziwej, wyj膮tkowej twarzy i zaprezentowaniu jej 艣wiatu. (Schawbel i inni, 2009) Budujesz swoj膮 mark臋 nie tylko w najbli偶szym otoczeniu. Dzi臋ki narz臋dziom wskazanym w tej ksi膮偶ce zyskasz 艣wie偶e i szersze spojrzenie na ca艂y proces osobistego marketingu. Nauczysz si臋 w nienachlany i indywidualny spos贸b wykorzystywa膰 media spo艂eczno艣ciowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to te偶 marki!). Si臋gniesz r贸wnie偶 po takie mo偶liwo艣ci autopromocji, jak blogi i 偶yciorysy wideo. Wedle w艂asnego uznania zbudujesz sw贸j wizerunek powa偶nego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego cz艂owieka. Stworzysz publiczn膮 person臋, dzi臋ki kt贸rej staniesz si臋 znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
Data wydania: 2012-02-01
ISBN: 978-83-246-3502-3, 9788324635023
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 262

Autor

Dan Schawbel Dan Schawbel jest partnerem zarz膮dzaj膮cym Millennial Branding LLC oraz autorytetem w dziedzinie personal brandingu. Jego blog, PersonalBrandingBlog.com, promowany przez najbardziej licz膮ce si臋 media, takie jak Reuters i Fox Business, zosta艂 uznany za...

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe


Og艂oszenia

{}
Dodaj og艂oszenie
za darmo!
U偶ywane ksi膮偶ki maj膮 dusz臋. Zamiast kupowa膰 w sklepie, zajrzyj na nasz膮 stron臋 z og艂oszeniami. Ksi膮偶kowe zero-waste? Kupuj u偶ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Ksi膮偶ka klasy business

26.06.2012
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Po ksi膮偶k臋 Dana Schawbela si臋gn臋艂am z ogromn膮 ciekawo艣ci膮, jako 偶e jego nazwisko ju偶 wcze艣niej obi艂o mi si臋 o uszy 鈥 w艂a艣nie w materii personal brandingu. Dan Schawbel jest autorem bloga PersonalBrandingBlog.com 鈥 szeroko promowanego przez media (w tym Reutersa). Jego artyku艂y pojawiaj膮 si臋 w licz膮cych si臋 pismach (m.in. Metro US, New York Times, W... {} Recenzja ksi膮偶ki Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Moja opinia o ksi膮偶ce

Opinie

@Tessiak
2012-06-26
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 10 /10
Przeczytane Domowa biblioteczka

Co czyta膰 po ksi膮偶ce “Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki”- Dan Schawbel

Ksi膮偶ka III filar twojej emerytury. Przygotuj dobry plan na lepsz膮 przysz艂o艣膰
III filar twojej emerytury.... Maciej Rogala
{}10/10
Znajdziesz w tej ksi膮偶ce odpowiedzi na bardzo wiele pyta艅, m...
Ksi膮偶ka The Painter of Shanghai
The Painter of Shanghai Jennifer Cody Epstein
{}8/10
In 1913 an orphan girl boards a steamship bound for Wuhu, So...
Ksi膮偶ka W cieniu kwitn膮cych wi艣ni
W cieniu kwitn膮cych wi艣ni Miki Sakamoto
{}8/10
Samurajowie, gejsze, tradycja czyli jak za 偶ycia mojej babci...
Ksi膮偶ka Okna
Okna Wies艂aw Piwowarski
{}8/10
Tomik ten, b臋d膮cy cz臋艣ci膮 cyklu poezji podr贸偶nej, kt贸rej tem...
Ksi膮偶ka Namiestniczka. Ksi臋ga II
Namiestniczka. Ksi臋ga II Wiera Szkolnikowa
{}8.8/10
Drugi tom epickiej Trylogii Suremu! Nast臋pczyni Enrissy,...

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno艣ci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie