Planowanie i strategie biznesowe

Elkin Paul M.
Planowanie i strategie biznesowe
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

To idealna książka dla wszystkich szukających wprowadzenia do tematyki planowania i strategii biznesowych.
Najlepsze firmy koncentrują swoje działania na trzech zagadnieniach: jak zaspokoić potrzeby klientów, jak osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną oraz jak rozwijać i wykorzystywać atuty firmy. Tematykę tę podejmuje Paul Elkin, w niezwykle jasny i klarowny sposób opisując kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. W książce zastosowano system symboli, które podkreślają różne aspekty omawianych tematów, wskazując zadania, listy kontrolne działań, najważniejsze koncepcje zarządzania, kluczowe pytania lub punkty szkoleniowe.
Książka ta zapewnia niezbędne narzędzia, dzięki którym możliwe będzie:
- określenie profilu firmy,
- skuteczne myślenie strategiczne,
- ukierunkowana ocena opcji,
- efektywne podejmowanie decyzji,
- analiza rynku i konkurentów.
Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-7526-706-8, 9788375267068
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Planowanie i strategie biznesowe aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Planowanie i strategie biznesowe. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl