Podstawy marketingu

Teodor Kramer
Podstawy marketingu
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

W podr─Öczniku Autor omawia w nim istot─Ö marketingu, otoczenie rynkowe przedsi─Öbiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsi─Öbiorstw. Przedstawia tak┼╝e zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, mar┼╝ i opakowa┼ä, franchisingu, public relations i misji firmy, spos├│b prowadzenia marketingu w sferze us┼éug i w dzia┼éalno┼Ťci pozagospodarczej oraz prezentuje orientacj─Ö spo┼éeczn─ů marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu s─ů: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wp┼éyw na rynek krajowy, konflikty i wsp├│┼épraca w kana┼éach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsi─Öbiorstw europejskich
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-208-1487-3, 9788320814873
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Mamy 1 inne wydanie tej ksi─ů┼╝ki

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö Podstawy marketingu? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Podstawy marketingu. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe