Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie

Piotr Kapusta
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.
ISBN: 978-83-7922-215-5, 9788379222155
Wydawnictwo: DR Lex

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
{}

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe