Promowanie firmy wskazówki i przestrogi

Cooper Birk, Grutzner Fritz, Cooper Scott
Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk. Odpowiadają m.in. na następujące pytania: Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym? Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż? Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce? Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami? Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków? Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy? Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-264-0271-5, 9788326402715
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Stron: 356

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Promowanie firmy wskazówki i przestrogi nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Promowanie firmy wskazówki i przestrogi. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl