Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym

Prof. Marian Gorynia
Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wyjątkowo aktualna publikacja dotycząca zachowań przedsiębiorstw w sferze międzynarodowej współpracy gospodarczej.

Cechą dzisiejszej gospodarki rynkowej jest względnie swobodny przepływ towarów i usług w skali międzynarodowej. Decydującą rolę w tych procesach odgrywają przedsiębiorstwa, które coraz częściej oprócz prowadzenia działalności na ich macierzystych rynkach wewnętrznych podejmują ekspansję na rynki zagraniczne.

Książka jest dobrze osadzona w najważniejszych koncepcjach teoretycznych wyjaśniających ekspansję zagraniczną firm oraz uwzględnia najnowszą literaturę światową. Autor omawia m.in.: czynniki skłaniające firmy do wychodzenia na rynki zagraniczne, możliwe formy podejmowania działalności oraz metody służące do wyboru optymalnej formy ekspansji zagranicznej. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów studiujących na kierunkach związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą (międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa). Książka przydatna jest również dla nauczycieli prowadzących dydaktykę w tym zakresie.

Publikacja stanowi wartość wykraczającą poza dotychczasowe naukowe oceny procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W polskiej literaturze ekonomicznej jest jedną z nielicznych kompleksowych analiz wieloaspektowej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw w ujęciu interdyscyplinarnym, w której – co bardzo istotne – przyjęto inkrementalną metodę prezentowania treści. Pracę cechuje konsekwencja badawcza, a także spójność i przejrzystość, co ma duże znaczenie dla rozprzestrzeniania jej treści zarówno w środowisku akademickim, jak również wśród pracowników firm działających w obszarze biznesu międzynarodowego. (…) stanowi doskonały materiał analityczny oraz drogowskaz przy planowaniu metod i sposobów ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw.

Prof. dr hab. Bogusława Drelich-Skulska

Data wydania: 2021-01-15
ISBN: 978-83-01-21542-2, 9788301215422
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Stron: 504

Autor

Prof. Marian Gorynia Prof. Marian Gorynia
Urodzony 7 października 1956 roku w Polsce (Dusina)
Marian Gorynia – polski ekonomista, profesor i rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2008–2016. Od 2019 zastępca przewodniczącego Rady Doskonałości Naukowej.

Pozostałe książki:

Klastry a międzynarodowa konkurencyjność i internacjonalizacja przedsiębiorstwa STRATEGIE ZAGRANICZNEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW Studia nad transformacją i internacjonalizacją gospodarki polskiej International business in transition
Wszystkie książki Prof. Marian Gorynia

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym”- Prof. Marian Gorynia

STRATEGIE ZAGRANICZNEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW
STRATEGIE ZAGRANICZNEJ EKSP... Prof. Marian Gorynia
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy d...
Studia nad transformacją i internacjonalizacją gospodarki polskiej
Studia nad transformacją i ... Prof. Marian Gorynia
Książka zawiera wybór najważniejszych artykułów opublikowany...
International business in transition
International business in t... Prof. Marian Gorynia
The present book refers to, and in a way is an extension of ...
Klastry a międzynarodowa konkurencyjność i internacjonalizacja przedsiębiorstwa
Klastry a międzynarodowa ko... Barbara Jankowska, Prof. Marian Gorynia
Konstrukcja i treść niniejszej monogra?i zostały podporządko...
Ted Books. Dlaczego pracujemy
Ted Books. Dlaczego pracujemy Barry Schwartz
{}8.7/10
Otwierająca oczy, przełomowa wycieczka po celach i powodach ...

Cytaty z książki

O nie! Książka Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe