Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Anna Jachnis
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Dr Anna Jachnis: Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich Zainteresowania : psychologia reklamy, konsumenta, marketingu, sportu. Autorka wielu opracowań z w/w zakresu.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-60186-55-8, 9788360186558
Wydawnictwo: BRANTA Oficyna Wydawnicza
Stron: 114

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@mcmarcus
@mcmarcus
2011-02-25
10 /10
Mam

Bardzo dobra pozycja, nasycona sporą ilością wyników badań. Napisana przez polską autorkę, a nie 'amerykańskiego naukowca', dzięki czemu omija problem anglojęzycznych książek pełnych banałów dla tzw. "super-sprzedawców'. 5 na 5. Polecam wszystkim zainteresowanym neuromarketingiem, psychologią zachowań konsumenckich, jak neuropsychologią w wymiarze praktycznym.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl