Qualitative Marketing Research

j. Moisander
Książka Qualitative Marketing Research
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Aimed at both graduate and undergraduate students majoring in business administration and in other fields of social sciences, Qualitative Marketing Research unpacks the emerging cultural approach in the field of marketing and consumer research and provides an interesting and informed study for anyone interested in cultural approaches to economic and social theory. The book also provides insights for MBA students and other business professionals who work in the field of marketing, advertising, media planning and qualitative market research, offering methodological resources for keeping professional skills up to date and help with designing and conducting relevant and skillful market research which is sensitive to the cultural dynamics of the marketplace behaviour.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-1-4129-0381-3, 9781412903813
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Qualitative Marketing Research? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Qualitative Marketing Research. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe