Reklama a umysł konsumenta

Alice K. Sylvester, Max Sutherland
Reklama a umysł konsumenta
Lista autor├│w
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Temat reklamy wydaje si─Ö nieroz┼é─ůcznie zwi─ůzany z wiedz─ů tajemn─ů i nie daj─ůcymi si─Ö ze sob─ů pogodzi─ç pogl─ůdami. Jako konsumenci z regu┼éy uwa┼╝amy, ┼╝e na nas osobi┼Ťcie reklama nie wp┼éywa. Mimo to tworzone s─ů nowe reklamy. A wi─Öc co┼Ť dzia┼éa─ç musi - ale na kogo i w jaki spos├│b?
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-01-13933-9, 9788301139339
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Stron: 257

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe
Sprawdzam dost─Öpno┼Ť─ç...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukaj─ů tej ksi─ů┼╝ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Reklama a umys┼é konsumenta a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Reklama a umys┼é konsumenta. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno┼Ťci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe