Reklama, promocja i informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych

Marcin Ożóg
Książka Reklama, promocja i informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Książka Reklama, promocja i informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-255-3084-6, 9788325530846
Rodzaj: e-book
Wydawnictwo: C.H.Beck

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Reklama, promocja i informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Reklama, promocja i informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych”- Marcin Ożóg

Książka Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Reklama promocja informowan... Marcin Ożóg
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholow...

Cytaty z książki

O nie! Książka Reklama, promocja i informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe