Reklama w procesach konkurencji

Marian Stru┼╝ycki
Ksi─ů┼╝ka Reklama w procesach konkurencji
Ksi─ů┼╝ka Reklama w procesach konkurencji
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzgl─Ödniaj─ůce najnowsze badania z zakresu zarz─ůdzania reklam─ů i jego wp┼éywu na konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, kt├│re wype┼énia luk─Ö poznawcz─ů dotycz─ůc─ů rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodz─ů pomi─Ödzy tymi zagadnieniami. Zesp├│┼é autor├│w skoncentrowa┼é swoj─ů uwag─Ö na r├│┼╝nych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjno┼Ťci, mi─Ödzynarodowym kontek┼Ťcie prowadzenia dzia┼éa┼ä reklamowych, przebiegu proces├│w reklamowych w przedsi─Öbiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy w┼Ťr├│d jej odbiorc├│w, spinaj─ůc je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego.
Zawarte w publikacji rozwa┼╝ania obejmuj─ů zar├│wno zagadnienia teoretyczne po┼Ťwi─Öcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawi─ůzuj─ůce do szeroko zakrojonych bada┼ä empirycznych polskich przedsi─Öbiorstw. Niezwykle wa┼╝nym walorem tej monografii jest przywo┼éanie i analiza wynik├│w bada┼ä empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsi─Öbiorstw, a dotycz─ůcych realizowanych w nich proces├│w zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů reklamow─ů.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-7641-395-2, 9788376413952
Wydawnictwo: Difin

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö Reklama w procesach konkurencji? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Co czyta─ç po ksi─ů┼╝ce “Reklama w procesach konkurencji”- Marian Stru┼╝ycki

Ksi─ů┼╝ka Ma┼ée i ┼Ťrednie przedsi─Öbiorstwa W ┼Ťwiecie strategii Lizbo┼äskiej
Ma┼ée i ┼Ťrednie przedsi─Öbior... Marian Stru┼╝ycki
Strategia Lizbońska jako program długookresowego rozwoju spo...
Ksi─ů┼╝ka Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w teorii i praktyce
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w teorii ... Marian Stru┼╝ycki
Przygotowana przez Zesp├│┼é doktorant├│w Kolegium Zarz─ůdzania i...

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Reklama w procesach konkurencji. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe