Relationship Marketing in Sports

"Buhler"
Książka Relationship Marketing in Sports
Książka Relationship Marketing in Sports
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Relationship Marketing in Sports is the first book to consider the important topic of relationship marketing in a sports context by discussing and reformulating the principles of relationship marketing and by demonstrating how relationship marketing can be successfully applied in practice within a sports context. Relationship Marketing in Sports is crucial reading for both students and professionals alike and marks a turning point in the marketing of sports. Written by a unique author team of academic and practitioner experience, the book provides the reader with:case studies from around the world to provide a uniquely global approach applicable worldwidestrong pedagogical features including learning outcomes, overviews, discussion questions, glossary, guided reading and web linkspractical advice for professional, semi-professional and no...
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-7506-8495-8, 9780750684958
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Relationship Marketing in Sports aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
✍️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Książki, recenzje, ogłoszenia, społeczność!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje każdy wielbiciel książek. Załóż konto i korzystaj w pełni ze wszystkich możliwości serwisu.
Zarejestruj się