Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

Marek Datko
Ksi─ů┼╝ka Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu
Ksi─ů┼╝ka Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Dynamiczny rozw├│j rynku zmusza przedsi─Öbiorstwa do dzia┼éania przy nasilaj─ůcej si─Ö konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajaj─ůcego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Nale┼╝y jeszcze dotrze─ç do konsumenta z informacj─ů o tym produkcie i przekona─ç go do zakupu. Ujednolicenie przekaz├│w reklamowych, cz─Östo w skali globalnej, i rosn─ůca edukacja konsumenta powoduj─ů, ┼╝e zmniejsza si─Ö jego lojalno┼Ť─ç wobec marki czy firmy. Aby skutecznie dzia┼éa─ç w tych warunkach przedsi─Öbiorstwo powinno wyr├│┼╝nia─ç si─Ö w┼Ťr├│d innych uczestnik├│w rynku, stworzy─ç sw├│j w┼éasny wizerunek w ┼Ťwiadomo┼Ťci nabywc├│w. Sponsoring daje przedsi─Öbiorstwu szans─Ö na dotarcie do jak najwi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w, kt├│rzy maj─ůc w ┼Ťwiadomo┼Ťci pozytywny wizerunek firmy, dokonaj─ů zakupu jej produkt├│w, co winno przynie┼Ť─ç oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring s─ů coraz powa┼╝niejsz─ů cz─Ö┼Ťci─ů bud┼╝et├│w promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje si─Ö na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczno┼Ť─ç zaanga┼╝owania tak du┼╝ych sum mo┼╝e stwarza─ç trudno┼Ť─ç w przekonuj─ůcym ich uzasadnieniu zarz─ůdom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspekt├│w sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci.
ISBN: 978-83-7488-172-2, 9788374881722
Wydawnictwo: PLACET
Kategoria: Podr─Öczniki
Stron: 526

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Co czyta─ç po ksi─ů┼╝ce “Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu”- Marek Datko

Ksi─ů┼╝ka Sztuka i czas : od klasycyzmu do wsp├│┼éczesno┼Ťci
Sztuka i czas : od klasycyz... Barbara Osińska
{}9.5/10
Jest to nowe, całkowicie zmienione wydanie podręcznika Barba...
Ksi─ů┼╝ka Spotkania z Innymi
Spotkania z Innymi Przemysław Paweł Grzybowski
{}9/10
Spotkania z Innymi to bogato ilustrowany zbi├│r siedemnastu c...
Ksi─ů┼╝ka Kendo
Kendo Ozawa Hiroshi
{}10/10
Kendo to jedna z najstarszych i ciesz─ůcych si─Ö najwi─Öksz─ů re...
Ksi─ů┼╝ka Kryzysowe public relations
Kryzysowe public relations Urszula Podraza
{}10/10
Jak przedstawi─ç kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyja...
Ksi─ů┼╝ka Kino bez tajemnic
Kino bez tajemnic Konrad Klejsa, Ewelina Nurczyńska-Fidelska, Tomasz Kłys, Piotr Sitarski
{}10/10
Obowi─ůzkowa lektura dla mi┼éo┼Ťnik├│w X muzy. Rzetelne, a zaraz...

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe