Strategiczne planowanie marketingowe

Ryszard K艂eczek, Jaros艂aw Wo藕niaczka, Witold Kowal
Strategiczne planowanie marketingowe
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie popularnego podr臋cznika na temat strategicznego planowania marketingowego, b臋d膮cego podstawowym zadaniem mened偶er贸w. Obejmuje ono bowiem zar贸wno wyb贸r rynk贸w, na kt贸rych przedsi臋biorstwo b臋dzie konkurowa膰, jak i ustalenie sposobu osi膮gania trwa艂ej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. W ksi膮偶ce zosta艂 przedstawiony w jasny i wyczerpuj膮cy spos贸b proces planowania strategicznego wsp贸艂czesnego przedsi臋biorstwa. Przedstawiaj膮c zasady oraz techniki opracowywania i realizacji plan贸w marketingowych, autorzy podaj膮 studia przypadk贸w, b臋d膮ce opisem sytuacji decyzyjnych wyst臋puj膮cych w praktyce. Umo偶liwi to czytelnikom zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwi膮zywania konkretnych problem贸w.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-208-1347-0, 9788320813470
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Mamy 1 inne wydanie tej ksi膮偶ki

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Strategiczne planowanie marketingowe a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Strategiczne planowanie marketingowe. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno艣ci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie