Strategiczne zarządzanie marką

Kevin Lane Keller
Książka Strategiczne zarządzanie marką
Książka Strategiczne zarządzanie marką
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci: Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-264-1183-0, 9788326411830
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Stron: 720

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Strategiczne zarządzanie marką aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategiczne zarządzanie marką. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe