Supermarketyzacja : religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej

Tomasz Szlendak
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Supermarketyzacja : religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dziś nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Są obecne nie tylko w wypełnionym kartami kredytowymi portfelu, nie tylko w feerii towarów na sklepowych półkach czy w szaleństwie sezonowych wyprzedaży. Dotarły już do tych rejonów kultury, których o związek z konsumeryzmem nigdy byśmy nie podejrzewali. Można wręcz powiedzieć, że „supermarketyzuje się” cała kultura. Konsumenckie schematy postępowania i myślenia widać choćby w wychowywaniu dzieci, w edukacji, w życiu seksualnym, a nawet w Kościele, ponieważ „supermarketyzacji” ulega także sfera przeżyć religijnych. Książka poświęcona jest mechanizmom i efektom owej „supermarketyzacji” na polu religii i seksualności. A przyglądamy się tym mechanizmom przez pryzmat zachowań ludzi młodych, ponieważ są one, zdaniem socjologów, świetnym prognostykiem tego, co się jeszcze w kulturze zachodniej wydarzy.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-229-2894-3, 9788322928943
Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Stron: 204

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Supermarketyzacja : religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie

@MargaritaCzyta
2021-01-23
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 8 /10
Przeczytane

Co czytać po książce “Supermarketyzacja : religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej”- Tomasz Szlendak

Anielice czy diablice?
Anielice czy diablice? Anna Wójtewicz, Katarzyna Stadnik
{}9/10
Książka podejmuje zagadnienia związane z codziennością współ...
Rozkoszna zaraza. O rządach mody i kulturze konsumpcji
Rozkoszna zaraza. O rządach... Krzysztof Pietrowicz, Tomasz Szlendak
{}7.5/10
Moda jest bardzo ważnym mechanizmem budowania więzi społeczn...
Nauczycielskie poniżanie
Nauczycielskie poniżanie Lucyna Kopciewicz
{}8/10
Proponowana praca wpisuje się bardzo wyraźnie w nurt socjolo...
Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
Efekt Lolity. Wizerunek nas... Durham M.Gigi
{}8.4/10
Popkultura i atakująca zewsząd reklama wpajają młodym dziewc...
Wszystko o romansie w sieci. Psychologia związków internetowych
Wszystko o romansie w sieci... Adrian Carr, Whitty Monica
{}7/10
Świetna psychologiczna, popularnonaukowa książka o romansowa...

Cytaty z książki

O nie! Książka Supermarketyzacja : religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe