Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Książka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Książka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić? Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie? Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy? Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania? Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt? Pytania można mnożyć... Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania. UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.
ISBN: 978-83-246-9250-7, 9788324692507
Wydawnictwo: Onepress

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center”- Łukasz Jasiński

Książka Umawianie spotkań
Umawianie spotkań Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów...
Książka Kwestie międzynarodowe w myśli opozycji demokratycznej w PRL 1976-1980
Kwestie międzynarodowe w my... Łukasz Jasiński
"Książka Łukasza Jasińskiego jest pod wieloma względami pion...

Cytaty z książki

O nie! Książka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe