Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Andrzej Wodecki
Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-65648-93-8, 9788365648938
Wydawnictwo: edu-Libri
Stron: 246

Autor

Andrzej Wodecki Andrzej Wodecki Dr hab. - jest pracownikiem naukowym Wydziału Zarządzania na Politechnice Warszawskiej. Specjalizuje się w uczeniu maszynowym, nauczaniu ze wzmocnieniem oraz zastosowaniach sztucznej inteligencji i systemów autonomicznych w biznesie. Posiada kilkana...

Pozostałe książki:

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach
Wszystkie książki Andrzej Wodecki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl