Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Christopher V. Flett
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Chociaż w biznesie nie chodzi o sprawy osobiste, Twoja osobista reputacja jest wszystkim.

autor



Typy osobowości w biznesie
Męski punkt widzenia
Kobiety-sabotażystki
Zwiedzanie wnętrza mężczyzny alfa
Elementy biznesu, które "kręcą" facetów
Sposoby pokazywania lub ukrywania emocji w pracy


Alfa... a potem długo nic

Samiec alfa - to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim świecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie świadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się w kontekście wszystkich spółek deweloperskich w mieście. To po prostu "lepszy gość" - mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedościgniony ideał samców nie-alfa.

Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.


Kobiety nie powinny prosić o równość, powinny przejąć kontrolę.

autor



Dowiedz się, o czym myśli przeciętny mężczyzna alfa.
Poznaj dziesięć faktów na temat biznesmenów.
Zmuszaj mężczyzn, by traktowali Cię poważnie.
Przestań sabotować samą siebie na rzecz kolegów.
Bądź doceniana za wszystkie swoje zasługi.
Stań się pewna siebie i skuteczna.
Naucz się obejmować przywództwo i zarządzać zespołem.
Nie wymyślaj wymówek w razie porażki.
Dotrzymuj tajemnic - to kluczowa sprawa.
Nie przynoś swoich prywatnych problemów do pracy.
Zyskaj wiarygodność i zaufanie osobników alfa.
Nigdy otwarcie nie zabiegaj o aprobatę.
Skutecznie współpracuj z protekcjonalnymi i lekceważącymi mężczyznami.
Zrozum, dlaczego będąc "miłą", do niczego nie dojdziesz.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-246-1782-1, 9788324617821
Wydawnictwo: One Press, Helion
Kategoria: Ekonomia

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
{}

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Południe