Us艂ugi marketing i zarz膮dzanie

Audrey Gilmore
Us艂ugi marketing i zarz膮dzanie
Lista autor贸w
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Sektor us艂ug w gospodarce ma coraz wi臋kszy udzia艂 w og贸lnym rozwoju gospodarczym i stanowi szans臋 dla os贸b bezrobotnych. W ksi膮偶ce problematyka zosta艂a podzielona na trzy cz臋艣ci: cz臋艣膰 I marketing us艂ug, cz臋艣膰 II - zarz膮dzanie organizacj膮 us艂ugow膮 oraz cz臋艣膰 III problemy wsp贸艂czesnego marketingu us艂ug. W poszczeg贸lnych rozdzia艂ach Autorka omawia uwarunkowania marketingu us艂ug, r贸偶nice w marketingu organizacji nastawionych (na przyk艂adzie bankowo艣ci detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muze贸w i organizacji charytatywnych), problematyk臋 zarz膮dzania organizacj膮 us艂ugow膮, a zw艂aszcza zarz膮dzania zmian膮, metody zarz膮dzania lud藕mi, marketing wewn臋trzny organizacji us艂ugowej i kompetencje jej pracownik贸w, a tak偶e przedstawia wsp贸艂czesne problemy marketingu us艂ug i co niesie w tym zakresie przysz艂o艣膰.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-208-1650-1, 9788320816501
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 220

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Us艂ugi marketing i zarz膮dzanie a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Us艂ugi marketing i zarz膮dzanie. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie