Usługi marketing i zarządzanie

Audrey Gilmore
Książka Usługi marketing i zarządzanie
Książka Usługi marketing i zarządzanie
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-208-1650-1, 9788320816501
Wydawnictwo: PWE
Stron: 220

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Usługi marketing i zarządzanie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Usługi marketing i zarządzanie”- Audrey Gilmore

Książka Ubezpieczenia w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa t.2
Ubezpieczenia w zarządzaniu...
Ubezpieczenia stają się coraz ważniejszą częścią polskiej go...
Książka Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
Przedsiębiorstwo w globalne... Zbigniew Malara
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów d...
Książka Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Decyzje zakupowe konsumentó... Grażyna Kuś
Złożoność, zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza ...
Książka Usługi pocztowe Rynek i marketing
Usługi pocztowe Rynek i mar... Aleksander Panasiuk
Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie teoretycznych i prakty...
Książka Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Zachowania podmiotów w waru... Wanda Patrzałek
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globali...

Cytaty z książki

O nie! Książka Usługi marketing i zarządzanie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe