Us艂ugi. Zarz膮dzanie i marketing

Peter Mudie
Ksi膮偶ka Us艂ugi. Zarz膮dzanie i marketing
Ksi膮偶ka Us艂ugi. Zarz膮dzanie i marketing
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Jest to jedna z pierwszych w Polsce praca po艣wi臋cona kompleksowym studiom nad marketingiem us艂ug. Punktem wyj艣cia s膮 same us艂ugi, a nie marketing. W pracy jest wiele przyk艂ad贸w odnosz膮cych si臋 do r贸偶nych rodzaj贸w us艂ug, szczeg贸lnie tych, kt贸rych rozw贸j w Polsce jest niezb臋dny. W kolejnych rozdzia艂ach om贸wiono nast臋puj膮ce zagadnienia: dokonano klasyfikacji us艂ug z punktu widzenia zarz膮dzania nimi, przeanalizowano czynniki wp艂ywaj膮ce na jako艣膰 us艂ug, przedyskutowano problem ekonomizacji us艂ug spo艂ecznych i zwi臋kszenia ich u偶yteczno艣ci dla spo艂ecze艅stwa, om贸wiono problem zasob贸w ludzkich, a tak偶e zarz膮dzania popytem i poda偶膮 oraz budowania lojalnej klienteli. Praca znajduje odbiorc贸w w艣r贸d student贸w, pracownik贸w s艂u偶b publicznych, zdrowia, samorz膮du terytorialnego, sektorze bankowo-ubezpieczeniowym oraz turystycznym.
Data wydania: 1997
ISBN: 978-83-01-12374-1, 9788301123741
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe


Og艂oszenia

{}
Dodaj og艂oszenie
za darmo!
U偶ywane ksi膮偶ki maj膮 dusz臋. Zamiast kupowa膰 w sklepie, zajrzyj na nasz膮 stron臋 z og艂oszeniami. Ksi膮偶kowe zero-waste? Kupuj u偶ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Us艂ugi. Zarz膮dzanie i marketing a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Us艂ugi. Zarz膮dzanie i marketing. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj

Ksi膮偶ki, recenzje, og艂oszenia, spo艂eczno艣膰!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje ka偶dy wielbiciel ksi膮偶ek. Za艂贸偶 konto i korzystaj w pe艂ni ze wszystkich mo偶liwo艣ci serwisu.
Zarejestruj si臋
{}