Opinia na temat książki Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

@Selia @Selia · 2022-01-09 21:41:22
Przeczytane
Zdecydowanie jedna z ciekawszych pozycji marketingowych. Choć wiele książek z tego obszaru się szybko przedawnia, tutaj można znaleźć dużo uniwersalnej wiedzy, która jeszcze długo będzie aktualna. Do tego napisana luźnym językiem, dzięki czemu chętnie się ją czyta i łatwiej zapamiętuje niezbędne informacje 🙂
Ocena:
Data przeczytania: 2022-01-09
× 1 Polub, jeżeli spodobała Ci się ta opinia!
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
Monika Czaplicka
7.5/10
Seria: Marketing PWN

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie ...

Komentarze
© 2007 - 2024 nakanapie.pl