Visual Basic i DirectX : programowanie gier w Windows

Wayne S. Freeze
Visual Basic i DirectX : programowanie gier w Windows
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem. Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu. W książce opisano: Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie Tworzenie animowanych postaci Operowanie czasem w symulacjach Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry
ISBN: 978-83-7197-806-7, 9788371978067
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Visual Basic i DirectX : programowanie gier w Windows? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Visual Basic i DirectX : programowanie gier w Windows. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl