Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Adam Gwiazda
Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-7174-624-6, 9788371746246
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl