Wykorzystywanie instrument贸w marketingowych w czasie 艣wiatowego kryzysu gospodarczego

Micha艂 Bacior
Wykorzystywanie instrument贸w marketingowych w czasie 艣wiatowego kryzysu gospodarczego
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

W ksi膮偶ce po艣wi臋conej z艂o偶onej problematyce zarz膮dzania przedsi臋biorstwem w czasach 艣wiatowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje pr贸b臋 zdefiniowania 藕r贸de艂 kryzysu gospodarczego oraz jego wp艂ywu na kondycj臋 r贸偶nych firm, uczestnik贸w proces贸w rynkowych. Autor rekomenduje model przedsi臋biorstwa jako systemu otwartego, funkcjonuj膮cego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napi臋膰 zewn臋trznych oraz algorytm wykorzystania instrument贸w marketingowych, uwzgl臋dniaj膮cy zagro偶enia kryzysem i skr贸con膮 perspektyw臋 czasow膮.
Data wydania: 2015
ISBN: 978-83-7556-751-9, 9788375567519
Wydawnictwo: CeDeWu
Stron: 166

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Wykorzystywanie instrument贸w marketingowych w czasie 艣wiatowego kryzysu gospodarczego a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Wykorzystywanie instrument贸w marketingowych w czasie 艣wiatowego kryzysu gospodarczego. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie