Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Martin William B.
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości. Z książki czytelnik dowie się: # co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy, # jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości, # jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa, # jak mierzyć poziom jakości, # jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi, # jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji. W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-7484-023-1, 9788374840231
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl