Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Mirosław Marczak
Książka Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne
Książka Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju. Główne zalety publikacji to m.in.: • przejrzysty układ, • logiczna i spójna merytorycznie struktura, • zrozumiała forma przekazu, • szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych, • szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz, • omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO), • wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych, • duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne, • bogata bibliografia (ponad 500 źródeł). Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-8102-140-1, 9788381021401
Wydawnictwo: CeDeWu
Stron: 380

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne”- Mirosław Marczak

Książka Promocja usług
Promocja usług Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku ...

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe