Zarządzanie marketingiem

Zdzisław Knecht
Zarządzanie marketingiem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw. Nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat uznaniem na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o nowe elementy: sygnalizowanie omawianych problemów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, pytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić zarówno odnalezienie poszukiwanych informacji, jak i przyswojenie wiedzy.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-255-0172-3, 9788325501723
Rodzaj: e-book
Wydawnictwo: C.H.Beck
Stron: 227

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
{}

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Zarządzanie marketingiem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Zarządzanie marketingiem”- Zdzisław Knecht

Public relations w administracji publicznej
Public relations w administ... Zdzisław Knecht
Czytelniku - w tej książce znajdziesz m.in. odpowiedzi na py...
Kierowanie handlem i firmą handlową
Kierowanie handlem i firmą ... Krzysztof Michalski, Zdzisław Knecht
Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handl...
Racjonalne public relations : budowa działu, instrumenty, studia przypadków
Racjonalne public relations... Zdzisław Knecht
Racjonalne<i> public relations</i> to sztuka:? współpracowan...
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Zarządzanie i planowanie ma... Zdzisław Knecht
Popraw swoją skuteczność zacznij od marketingu, który wspier...

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie marketingiem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe