Zarządzanie wartością klienta

V. Kumar
Zarządzanie wartością klienta
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów. Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów. Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych. (z Przedmowy)
Data wydania: 2010-02-10
ISBN: 978-83-01-16125-5, 9788301161255
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Stron: 232

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Zarządzanie wartością klienta aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Zarządzanie wartością klienta”- V. Kumar

Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Zachowania podmiotów w waru... Wanda Patrzałek
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globali...
Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe
Opieka zdrowotna. Aspekty r... Iga Rudawska
Prezentowany podręcznik akademicki jest poświęcony problemat...
Relacje inwestorskie.
Relacje inwestorskie. Danuta Dziawgo
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji ...
Nowe pozycjonowanie
Nowe pozycjonowanie Trout Jack Rivkin Steve
Książka zawiera najnowsze informacje o jednej z najważniejsz...
Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Marketingowo logistyczne za... Tadeusz Wojciechowski
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działa...

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie wartością klienta. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe