Ta książka, to „autorytatywny podręcznik” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać – wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
- definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
- wskazówki na temat Internetu – idealnego medium bezpośredniego
- rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
- informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
- informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie – i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
- wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
- rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego
Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania – i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii. O AUTORZE Drayton Bird jest autorem . takich bestsellerów, jak How to Write Sales Letters that Sell oraz Marketing Insights and Outrages. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menedżerów wszelkich szczebli dla . takich potentatów, jak Microsoft, VISA, American Express czy British Airway
OPINIE Zbudowałem swój biznes w oparciu o tę książkę – korzystam z niej od lat. Zawsze wskazuje właściwy kierunek. - dr nauk medycznych Andrew Turner, założyciel Central Trust Jeśli masz czas na przeczytanie tylko jednej książki na temat reklamy bezpośredniej – to właśnie masz w ręku właściwą. Wybłagaj ją, pożycz lub ukradnij. - Graeme McCorkell, założyciel MSW Rapp & Collins Wiele się mówi i pisze na temat strategii. Obszernie. Zalecana przeze mnie strategia jest następująca: kup tę książkę, opanuj wszystkie zawarte w niej lekcje i w ten sposób zdobądź przewagę konkurencyjną. - Barry Jenner, dyrektor naczelny działu marketingu w Gallaher Ltd.