Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Grzegorz Kosson
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ. Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Data wydania: 2013-09-11
ISBN: 978-83-63566-09-8, 9788363566098
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Stron: 152

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę”- Grzegorz Kosson

Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa
Jak zostać mistrzem marketi... Fox Jeffrey, Jeffrey J. Fox
"Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. L...
Usługi marketing i zarządzanie
Usługi marketing i zarządzanie Audrey Gilmore
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym ...
Biznes muzyczny
Biznes muzyczny Patryk Gałuszka
Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów bran...
Zarządzanie sprzedażą. Praktyki najlepszych
Zarządzanie sprzedażą. Prak... Chet Holmes
Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryk...
Markowa obsługa klientów
Markowa obsługa klientów P. Steward, J. Barlow
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje...

Cytaty z książki

O nie! Książka Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe