Marketing technologii społecznych

Josh Bernoff, Charlene Li, Bernfoff Josh
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Marketing technologii społecznych
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów. Książka powstała na podstawie rzetelnych danych i bogatych doświadczeń wielu firm. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi, -jak firma Procter & Gamble tworzy subtelny przekaz marketingowy skierowany do członków internetowej społeczności, czterokrotnie bardziej skuteczny niż reklama telewizyjna, ?w jaki sposób firma Best Buy wykorzystuje portal społecznościowy do pozyskiwania informacji od tysięcy pracowników..
Data wydania: 2009-03-01
ISBN: 978-83-61040-72-9, 9788361040729
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 354

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing technologii społecznych? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@mcmarcus
@mcmarcus
2010-11-11
8 /10
Przeczytane E-biznes Mam

Dobra pozycja wprowadzająca w tematykę marketingu 2.0 w sieciach społecznościowych. I, o dziwo, pomimo dwu lat nie wiele się zestarzała (prócz danych statystycznych, które przemawiają dodatkowo na plus tej gałęzi współczesnego marketingu). Co prawda nie znajdziesz tutaj gotowych odpowiedzi i technik, ale jest kilka casów opisanych. A dla osób, które pierwszy raz się spotykają z tematem, to bardzo dobry wstęp.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing technologii społecznych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl