Marek Panfil
Zostań fanem autora:

Marek Panfil

Autor
Marek Panfil – doktor nauk ekonomicznych, członek Stowarzyszenia Biegłych Wyceny Przedsiębiorstw w Polsce, zdał 6 z 7 egzaminów na Chartered Business Valuator (CBV) – kanadyjski certyfikat na biegłego w zakresie wyceny, współautor pierwszych w Polsce „Ogólnych Zasad Wyceny Przedsiębiorstw”. Od 2018 r. starszy wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Finansów, od 2019 r. kierownik Podyplomowych Studiów Wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe w ALK. Przez 17 lat pracował w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Instytucie Zarządzania Wartością. W pracy naukowej zajmuje się problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstwa (Value Based Management), w tym wyceną przedsiębiorstwa oraz aktywów niematerialnych i prawnych, a także finansami przedsiębiorstwa. Pracował w Kanadzie (2014–2018) w KGHM International Ltd jako Internal Audit Manager oraz w EY jako Manager w dziale Transaction Advisory Service, Valuation and Business Modeling. Dodatkowo uczył tam w 2017 r. kadrę menedżerską Entrepreneurial Finance w SFU Business School w ramach Executive MBA. Aktywny członek rad nadzorczych: przewodniczący komitetu audytu KGHM Polska Miedź SA (2008–2012, 2013–2014), przewodniczący komitetu audytu Interferie SA (2013–2014), wiceprzewodniczący RN Niezależnego Domu Maklerskiego SA (2019–obecnie). Autor i współautor 12 książek oraz 45 artykułów z zakresu finansów przedsiębiorstwa, wyceny przedsiębiorstw i aktywów niematerialnych (w języku polskim, angielskim i chińskim), w tym książek: Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki (Poltext, 2011) oraz Wycena spółek z WIG30 (Poltext, 2014).

Książki

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa
Dylematy wyceny przedsiębiorstwa
Marek Panfil, Andrzej Szablewski

Książka została przygotowana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Zarządzania Wartością SGH, specjalistów ds. wyceny z tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym pr...

Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta i inwestora
Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta i inwestora
Marek Panfil

Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kap...

Wycena przedsiębiorstwa
2 wydania
Wycena przedsiębiorstwa

Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej s...

Wycena spółek w warunkach kryzysu. Przypadek pandemii
Wycena spółek w warunkach kryzysu. Przypadek pandemii

Pandemia Covid-19 stanowi tylko szczególny przypadek kryzysu w wielu jego wymiarach: medycznym, społecznym, finansowym, gospodarczym i politycznym. Ponieważ kryzysy będą nam towarzyszyć także w przys...

Wycena spółek z WIG30
2 wydania
Wycena spółek z WIG30

Książka Wycena spółek z WIG30 stanowi kontynuację i uzupełnienie poprzednich publikacji wydanych przez Poltext (Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki oraz Dylematy wyceny przedsiębiorstwa)....

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl