Marketing internetowy

William Eager
Marketing internetowy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Na świecie jest coraz więcej użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki - ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły znajdujące się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane przez twoją firmę produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia obrotów i pozyskania nowych klientów? Z Marketingu internetowego dla żółtodziobów dowiesz się między innymi, jak najlepiej promować w sieci towary, jak dotrzeć do określonych grup klientów, a także jak porównać osiągane wyniki z udanymi internetowymi kampaniami marketingowymi.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7301-237-0, 9788373012370
Wydawnictwo: Rebis

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing internetowy aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing internetowy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl