Services Marketing Management

Gabbott Mark, Van Helsdingen Piet, Kasper Hans
Services Marketing Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Building on the strengths of the earlier edition, the Second Edition of Services Marketing Management illustrates how to manage a market-oriented service organization and deliver excellent service quality. The book discusses the four new types of services as well as a new classification of services. With numerous examples that illustrate key points in the text, the book sheds light on services marketing management in both a national and international context, including the latest developments in Europe, North America, and Australasia.
ISBN: 978-0-470-09116-6, 9780470091166
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Services Marketing Management nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Services Marketing Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl