Brand Leadership

David Allen Aaker, Erich Joachimsthaler
Brand Leadership
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Management fads come and go, but branding is here to stay. This is a top to bottom guide to taking the lead in the battle of the brands, and keeping it, from the author of 'Building Strong Brands'.
Data wydania: 2009-10-01
ISBN: 978-1-84739-835-2, 9781847398352
Język: angielski
Wydawnictwo: Simon & Schuster
Kategoria: Biznes
Stron: 368

Autor

David Allen Aaker David Allen Aaker
Urodzony w 1938 roku w USA (Fargo)
David Allen Aaker jest amerykańskim teoretykiem organizacji, konsultantem i profesorem emerytowanym na University of California, Berkeley's Haas School of Business, specjalizującym się w marketingu ze szczególnym naciskiem na strategię marki.

Pozostałe książki:

Brand Leadership Developing Business Strategies Strategic Market Management Strategic Market Management, European Edition
Wszystkie książki David Allen Aaker

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Brand Leadership nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Brand Leadership. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl