GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
7.7 /10
Ocena 7.7 na 10 możliwych
Na podstawie 3 ocen kanapowiczów
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7.7 /10
Ocena 7.7 na 10 możliwych
Na podstawie 3 ocen kanapowiczów

Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Data wydania: 2011-01-30
ISBN: 978-83-246-3624-2, 9788324636242
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 160

Autor

Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk
Urodzony 17 maja 1978 roku w Polsce (Wrocław)
Paweł Tkaczyk to szkoleniowiec, mówca publiczny, mentor marketingowy oraz pisarz. Jest także właścicielem firmy MIDEA oraz prowadzi swój autorski blog. Jest autorem trzech książek: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w ...

Pozostałe książki:

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Zakamarki marki Chcę tego dotknąć Zabawy rozwiające zmysł dotyku Świat wokół mnie : wrażenia zmysłowe w zabawach dzieci
Wszystkie książki Paweł Tkaczyk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

AL
@AleksandraRK
2023-05-04
9 /10
Przeczytane
@vonHuuss
@vonHuuss
2020-08-14
6 /10
Przeczytane 2020 Literatura polska Biznes
@witwona
2017-05-19
8 /10
Przeczytane Książki dźwiękowe

Cytaty z książki

O nie! Książka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl