Ireneusz P. Rutkowski

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Marketing
Ireneusz P. Rutkowski, Lechosław Garbarski, Wojciech Wrzosek

Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produk...

Rozwój nowego produktu
Rozwój nowego produktu
Ireneusz P. Rutkowski

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju now...

Strategie produktu
Strategie produktu
Ireneusz P. Rutkowski

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl