Łukasz D. Wróblewski

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Koncepcja pięciostopniowej integracji regionów przygranicznych
Koncepcja pięciostopniowej integracji regionów przygranicznych
Łukasz D. Wróblewski

Regiony przygraniczne zlokalizowane po dwóch stronach granicy państwowej często określane są mianem regionu transgranicznego, niezależnie od stopnia ich integracji. Zaproponowany w pracy model przedst...

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Łukasz D. Wróblewski

Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trze...

Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Łukasz D. Wróblewski
Seria: Marketing bez tajemnic

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury ...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl