Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem

Janusz Fudaliński
Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Każde przedsiębiorstwo dysponuje określone strategią prowadzenia gry konkurencyjnej na rynku. Może być ona efektem działań niezamierzonych, lecz znacznie częściej stanowi wynik prowadzonych wcześniej gruntownych analiz sektorowych. Metodologia tych analiz musi mieć charakter kompleksowy i wielowymiarowy, co oznacza konieczność stosowania zróżnicowanych technik badawczych umożliwiających określenie całościowego tlą konkurencji Książkę przygotowano tak, aby stanowiła źródło informacji zarówno dla studentów studiów o profilu ekonomicznym, jak również dla menedżerów oraz specjalistów mających możliwość praktycznego zastosowania koncepcji zarządzania zawartych w podręczniku.<BR> <BR> fragmenty wstępu<BR> <BR> <BR> Książka przedstawia oryginalne rozwiązanie zastosowania analizy sektora do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem. Może być zalecana studentom kierunków ekonomicznych i praktykom zajmującym się zagadnieniami strategii Przedsiębiorstw.<BR> <BR> prof. dr hab. Andrzej Szplit
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-87493-17-2, 9788387493172
Wydawnictwo: ANTYKWA

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl