Każde przedsiębiorstwo dysponuje określone strategią prowadzenia gry konkurencyjnej na rynku. Może być ona efektem działań niezamierzonych, lecz znacznie częściej stanowi wynik prowadzonych wcześniej gruntownych analiz sektorowych. Metodologia tych analiz musi mieć charakter kompleksowy i wielowymiarowy, co oznacza konieczność stosowania zróżnicowanych technik badawczych umożliwiających określenie całościowego tlą konkurencji Książkę przygotowano tak, aby stanowiła źródło informacji zarówno dla studentów studiów o profilu ekonomicznym, jak również dla menedżerów oraz specjalistów mających możliwość praktycznego zastosowania koncepcji zarządzania zawartych w podręczniku.<BR> <BR> fragmenty wstępu<BR> <BR> <BR> Książka przedstawia oryginalne rozwiązanie zastosowania analizy sektora do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem. Może być zalecana studentom kierunków ekonomicznych i praktykom zajmującym się zagadnieniami strategii Przedsiębiorstw.<BR> <BR> prof. dr hab. Andrzej Szplit