Basic Marketing Principles & Practice

Tom Cannon
Basic Marketing Principles & Practice
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Focuses on the interplay of academic and practical knowledge needed to understand and apply marketing techniques. This edition has extended coverage of strategy and development, technology and innovation, environmental and ethical issues and service marketing. An ELBS/LPBB edition is available.
Data wydania: 1997
ISBN: 978-0-304-33221-2, 9780304332212
Język: angielski
Wydawnictwo: Cassell

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Basic Marketing Principles & Practice aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Basic Marketing Principles & Practice. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl