Conversations with Marketing Masters

Laura Mazur, Louella Miles
Conversations with Marketing Masters
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The purpose of this book is to offer compelling insights into marketing today by bringing together the collected wisdom of the world for example Don Peppers and One-to-One Marketing, Seth Godin and Permissions Marketing, and Michael Willmott and Corporate Social Responsibility in marketing.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-02591-8, 9780470025918
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Conversations with Marketing Masters nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Conversations with Marketing Masters. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl