Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!
... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.
Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.
Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardziej inspirujące - przykłady wzięte z życia, praktyki i dużego bagażu doświadczeń. Autorzy postanowili więc zaprosić do współpracy ekspertów z różnych dziedzin. W taki sposób powstało unikalne FAQ w formie książki.
Kto powinien przeczytać tę książkę?
Każdy: kto szuka nowej jakości w e-commerce, kto chce pogłębić swoją wiedzę o handlu elektronicznym, komu wydaje się, że chyba o czymś zapomniał przy tworzeniu sklepu, kto zamierza otworzyć e-sklep, kto szuka przykładów, a nie definicji.
Autorzy książki, Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, mają wieloletnie i zróżnicowane doświadczenia z e-commerce, pozwalające na przygotowanie tak bogatej książki. Tomek pracował w kilku agencjach interaktywnych, a następnie założył własną. Dawid pracował bezpośrednio dla firm zajmujących się e-handlem. To pozwoliło także na zebranie kontaktów, które umożliwiły znalezienie najlepszego autora odpowiedzi na każde z pytań.
... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.
Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.
Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardziej inspirujące - przykłady wzięte z życia, praktyki i dużego bagażu doświadczeń. Autorzy postanowili więc zaprosić do współpracy ekspertów z różnych dziedzin. W taki sposób powstało unikalne FAQ w formie książki.
Kto powinien przeczytać tę książkę?
Każdy: kto szuka nowej jakości w e-commerce, kto chce pogłębić swoją wiedzę o handlu elektronicznym, komu wydaje się, że chyba o czymś zapomniał przy tworzeniu sklepu, kto zamierza otworzyć e-sklep, kto szuka przykładów, a nie definicji.
Autorzy książki, Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, mają wieloletnie i zróżnicowane doświadczenia z e-commerce, pozwalające na przygotowanie tak bogatej książki. Tomek pracował w kilku agencjach interaktywnych, a następnie założył własną. Dawid pracował bezpośrednio dla firm zajmujących się e-handlem. To pozwoliło także na zebranie kontaktów, które umożliwiły znalezienie najlepszego autora odpowiedzi na każde z pytań.