Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2

Adam Stefański
Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11. (Planowanie i realizacja usług w recepcji). W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy. Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne – do pobrania w Klubie Nauczyciela. Numer dopuszczenia MEN: 42/2013
Data wydania: 2014
ISBN: 978-83-02-14695-4, 9788302146954
Wydawnictwo: WSiP
Stron: 200

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl