Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Piotr Golczyk
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-8147-217-3, 9788381472173
Wydawnictwo: Novae Res
Stron: 160

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Marketing

Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu? przyda się wszystkim tym, którzy tworzą działy marketingowe w swojej firmie oraz dla tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Myślę, że również osoby, które nie są związane z wielkimi korporacjami, a tworzą własną markę mogą skorzystać z wiedzy zawartej w tej pozycji. Autor, który sam pracuję w tej branży i zna ją od podszewki, w bardzo przyjemny i jasny sposób porusza różne zagadnienia związane z marketingiem. W tej pozycji znajdziemy takie kwestie jak : Co to jest marketing? Jak skutecznie wpiąć marketing w firmę i go dobrze zrozumi... czytaj dalej »

SA
@SandraNightingale
✍️ Napisz swoją recenzje
✍️ Napisz swoją recenzje

Moja opinia o książce

Opinie
SA
@SandraNightingale 2019-01-24
Przeczytane (2019-01-23)
Bardzo ciekawa książka, która pozwoli każdemu zainteresowanemu marketingiem na spojrzenie na ten dział i jego potrzeby. Książka jest napisana przystępnym językiem, który trafia nawet do laika.
serce | link |

Co czytać po książce “Jak zbudować efektywny dział marketingu?”- Piotr Golczyk

Książka Księga aniołów
Księga aniołów Sophy Burnham, Dagmara Chojnacka (tłum.), Mirosław P. Jabłoński (tłum.)
8/10
Autorka, która sama doświadczyła różnych dziwnych zbiegów ok...
Książka Mów jak Amerykanin
Mów jak Amerykanin Dagmara K. Kubisiak
10/10
Where there is a will there’s a way – dla chcącego nic trudn...
Książka Kreatywne Szkoły. Oddolna rewolucja, która zmienia edukację
Kreatywne Szkoły. Oddolna r... Ken Robinson, Lou Aronica
8/10
Ken Robinson określa książkę Kreatywne Szkoły jako dzieło sw...
Książka Uczyć (się) z pasją. Jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą
Uczyć (się) z pasją. Jak sp... Pernille Ripp
8/10
Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was ...
Książka Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi
Neurodydaktyka. Nauczanie i... Marzena Żylińska
10/10
Neurodydaktyka - nauczanie i uczenie przyjazne mózgowi to ks...

Książki, recenzje, ogłoszenia, społeczność!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje każdy wielbiciel książek. Załóż konto i korzystaj w pełni ze wszystkich możliwości serwisu.
Zarejestruj się