Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Piotr Golczyk
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-8147-217-3, 9788381472173
Wydawnictwo: Novae Res
Stron: 160
dodana przez: kazal_ka

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Marketing

24.01.2019
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu? przyda się wszystkim tym, którzy tworzą działy marketingowe w swojej firmie oraz dla tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Myślę, że również osoby, które nie są związane z wielkimi korporacjami, a tworzą własną markę mogą skorzystać z wiedzy zawartej w tej pozycji. Autor, który sam pracuję... {} Recenzja książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Moja opinia o książce

Opinie

SA
2019-01-24
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 10 /10
Przeczytane

Bardzo ciekawa książka, która pozwoli każdemu zainteresowanemu marketingiem na spojrzenie na ten dział i jego potrzeby. Książka jest napisana przystępnym językiem, który trafia nawet do laika.

{} | link |

Co czytać po książce “Jak zbudować efektywny dział marketingu?”- Piotr Golczyk

Książka Księga aniołów
Księga aniołów Sophy Burnham
{}8/10
Autorka, która sama doświadczyła różnych dziwnych zbiegów ok...
Książka Mów jak Amerykanin
Mów jak Amerykanin Dagmara K. Kubisiak
{}10/10
Where there is a will there’s a way – dla chcącego nic trudn...
Książka Szkoła memów
Szkoła memów Marek Kaczmarzyk
{}7/10
Dlaczego uczniowie się rozpraszają? Czy dziewczynki uczą się...
Książka Szkoła neuronów. O nastolatkach, kompromisach i wychowaniu
Szkoła neuronów. O nastolat... Marek Kaczmarzyk
{}8/10
Trudności w porozumiewaniu się z dorosłymi, łamanie reguł, n...
Książka Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi
Neurodydaktyka. Nauczanie i... Marzena Żylińska
{}10/10
Neurodydaktyka - nauczanie i uczenie przyjazne mózgowi to ks...

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak zbudować efektywny dział marketingu?. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe