Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

Jeanette McMurtry
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać – ta książka jest dla ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i twojego sukcesu.
Data wydania: 2020
ISBN: 978-83-283-5903-1, 9788328359031
Wydawnictwo: Septem
Stron: 448

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing dla bystrzaków, wydanie 5? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing dla bystrzaków, wydanie 5. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl