Marketing w praktyce

Mirosław Łaguna, Dussel Mirko
Marketing w praktyce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
- Podstawy (typ myślenia, klient, proces marketingowy),
- Analiza (badania rynku, informacja, trendy),
- Strategia
- Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa),
- Zarządzanie,
- Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-61655-48-0, 9788361655480
Wydawnictwo: BC Edukacja
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing w praktyce aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w praktyce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl