W prostocie tkwi siła Modele biznesowe dla bystrzaków: • Stwórz solidny model biznesowy • Wprowadź innowacje do modelu • Opanuj techniki kształtowania modeli biznesowych Modele biznesowe? Łatwizna Modele biznesowe dla bystrzaków pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej. W książce: • Recepta na sukces modelu biznesowego • Narzędzia do projektowania modeli biznesowych • Techniki budujące rentowne modele przychodów • Waga i znaczenie trwałości przewagi konkurencyjnej • Sposoby na wprowadzanie innowacji oraz unikanie pułapek • Dlaczego wszystkie modele biznesowe w końcu erodują • Wiele przykładów z życia prawdziwych firm Jim Muehlhausen jest założycielem i prezesem Instytutu Modelu Biznesowego, a także mówcą i konsultantem firm małych i dużych. Jest autorem The 51 Fatal Business Errors and How to Avoid Them. Jego artykuły pojawiają się są w „Entrepreneur”, „Businessweek” i dziesiątkach innych publikacji.